Wat is mijn Garantie?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren.
Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant.
De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel.
Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?
Bij Speeltechniek geldt de factuur of ordernummer als garantiebewijs. Het is mogelijk dat er bij je bestelling een garantiekaartje van het merk wordt meegestuurd.
Dit kaartje is niet het garantiebewijs en hoeft niet bewaard te worden. Als je in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie, gebruik hiervoor dan het ordernummer of factuur van je bestelling.
Ik heb geen factuur ontvangen wat nu?
Standaard sturen wij particulieren geen factuur, mocht je toch een factuur wensen neem dan
>> contact op met onze klantenservice en wij mailen je de factuur toe.
Hoe dien ik een klacht in?
Dagelijks wordt er hard gewerkt om alle bestellingen snel en secuur te verwerken en hierbij een maximale service te verlenen.
Uiteraard hopen wij dat je ervaring hierin bij ons positief is en dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling.
Omdat wij altijd een optimale service willen verlenen, vinden wij het erg belangrijk om te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening. Doe dit graag zo snel mogelijk, wettelijk is een klacht gegrond als deze binnen 7 dagen na ontdekking kenbaar gemaakt wordt. Dit geldt ook in het geval dat het geleverde product niet aan de eigenschappen voldoet welke je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
info@speeltechniek.nl of met ons
>> Contactformulier.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Na indienen van je klacht zal deze uiterlijk
binnen 14 dagen worden beantwoord.