Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu

Garantie & Klachten

Heb ik bij Speeltechniek garantie op mijn bestelling?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren.

Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant.

De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Bij Speeltechniek geldt de factuur of ordernummer als garantiebewijs. Het is mogelijk dat er bij je bestelling een garantiekaartje van het merk wordt meegestuurd.
Dit kaartje is niet het garantiebewijs en hoeft niet bewaard te worden. Als je in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie, gebruik hiervoor dan het ordernummer of factuur van je bestelling.

Ik heb geen factuur ontvangen wat nu?

Standaard sturen wij particulieren geen factuur, mocht je toch een factuur wensen neem dan >> contact op met onze klantenservice en wij mailen je de factuur toe.

Klachten?

Dagelijks wordt er hard gewerkt om alle bestellingen snel en secuur te verwerken en hierbij een maximale service te verlenen.

Uiteraard hopen wij dat je ervaring hierin bij ons positief is en dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling.

Omdat wij altijd een optimale service willen verlenen, vinden wij het erg belangrijk om te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening. Doe dit graag zo snel mogelijk, wettelijk is een klacht gegrond als deze binnen 7 dagen na ontdekking kenbaar gemaakt wordt. Dit geldt ook in het geval dat het geleverde product niet aan de eigenschappen voldoet welke je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

Hoe moet ik een Garantie of Klacht indienen?

Het is in jou belang om garantie, defecten of klachten altijd direct kenbaar te maken. Je kunt je klacht richten aan de afdeling Klantenservice door het invullen van het >> Contactformulier.
Na indienen van je klacht zal deze uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord.

Als we er samen niet uitkomen?

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Je kunt je dan wenden tot >> Stichting WebwinkelKeur , deze zal gratis bemiddelen.
Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heb je de mogelijkheid om je klacht door Stichting GeschilOnline te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel wij als jij stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door jou betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 
 
  OVER SPEELTECHNIEK

Bel voor persoonlijk advies: +31 (0)575 848 558

Wij zijn telefonisch bereikbaar van: Maandag t/m Vrijdag 9:00 - 17:00 uur

Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag in huis*

Gratis verzenden vanaf € 50,00*  tot € 50,00 verzendkosten € 4,95

Gratis spaarpunten voor trouwe klanten
 
 
ONZE VOORDELEN

Uitgebreid assortiment

Snelle levering

100% tevredenheidsgarantie

30 dagen bedenktijd en gratis retourneren

Regelmatig nieuwe producten

Vertrouwd online kopen met de zekerheid van Webwinkelkeur
 
 
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruikt Speeltechniek.nl cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Door verder gebruik te maken van deze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze pagina: Privacy en Cookies
 

Betalen

Algemene voorwaarden - Privacy en Cookies - © 2014-2018 Speeltechniek - Disclaimer
De waardering van www.speeltechniek.nl bij WebwinkelKeur Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 253 reviews.