0
Winkelwagen
KNEX Educatie DNA Replica & Transcriptie
0 Reviews | Review toevoegen

Met deze K’NEX® Education DNA-replicatie- en transcriptie set bouw je DNA- en RNA-structuren. Met meer dan 500 onderdelen leer je de structuur en functie van de nucleïnezuurmoleculen

Artikelnummer

Klanten geven Speeltechniek 9.3/10

Deel dit product

Het aantal Spaarpunten dat je ontvangt is 59
Op verlanglijst

Heeft u een vraag over dit product?

Wij helpen u graag

KNEX Educatie: DNA Replica & transcriptie

Met deze K'NEX Education DNA-replicatie- en transcriptie set bouw je DNA- en RNA-structuren. Met meer dan 500 onderdelen leer je de structuur en functie van de nucleïnezuurmoleculen waaruit DNA en RNA bestaan.

Leerlingen ervaren praktische lessen over de structuur, replicatie en transcriptie van DNA, evenals codering, vertaling en mutaties.
Studenten kunnen in teams de verschillende moleculen en bindingen vormen die DNA en RNA vormen met deze set. K'NEX Education helpt hun leerontwikkeling bij de STEM-vakken (wetenschap, technologie, engineering en wiskunde).

De leerlingen krijgen de kans om vaardigheden op te doen aan de hand van een praktische aanpak op basis van vragen om meer te leren over werking en concepten. De leerlingen werken samen en worden aangemoedigd wetenschappelijke principes in actie samen met elkaar te bouwen, te onderzoeken, te bespreken en te evalueren.

Hij bevat instructiemodellen waarmee kinderen een beter inzicht krijgen in deze belangrijke concepten. Geschikt voor 2-3 studenten die in teams werken.
De Docentenhandleiding (Engels) bevat de nodige informatie en bronnen die uw leerlingen nodig hebben om een beter inzicht te krijgen in wetenschappelijke, technische en ontwerpconcepten en om hun vragen te gebruiken als basis voor een actieve en nuttige leerervaring.

Bouwinstructies en de docentenhandleiding afgestemd op nationale onderwijs- normen. Verpakt in een sterke opberg box met snap-on deksel.
K’NEX Education is ook bij uitstek thuis te gebruiken om met techniek bezig te zijn.
Ondersteun de mentale en sociale ontwikkeling van uw kinderen met de K'NEX Education DNA Replication and Transcriptie Set!

Bijzonderheden

• 11+ stuks te maken modellen
  • Aanbevolen leeftijd 10+
  • Bevat 521 onderdelen
  • Wordt geleverd in een stevige kunststof box met deksel
  • Afmeting Box: 32 x 32 x 6 CM
  • Voorzien van kleurrijke Bouwinstructie (Engels)
Download >> Hier de Bouwinstructies (Engels)

Download >> Hier de Engelse Docentenhandleiding

Losse onderdelen

Wij leveren een uitgebreide selectie van >> K’NEX onderdelen.

STEM Education

STEM Education is gericht op wetenschap, technologie, techniek en wiskunde concepten aangeleerd door middel van het oplossen van problemen, ontdekking, onderzoekend leren en kritisch denken.

STEM Onderwijs vraagt van leerlingen om actieve deelnemers in het leerproces te zijn. K'NEX® modellen bieden hands-on leermogelijkheden dat wetenschappelijk onderzoek en experimenten aanmoedigt.

Onze onderzoekende lessen dagen studenten uit, ze bouwen, onderzoeken, lossen problemen op, bespreken en evalueren wetenschappelijke en ontwerpprincipes actief, dit afgestemd op Science, Technology, Engineering, en Math normen (STEM).

Review toevoegen

Deze review wordt niet direct geplaatst omdat deze eerst moet worden goedgekeurd door een beheerder. Wanneer deze review goedgekeurd is zal hij verschijnen op deze pagina.

Geen reviews gevonden.

Merk
KNEX
Leeftijd
Vanaf 10 jaar

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Uw vraag is verzonden! Bedankt.

We zullen u zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.