Je bestelling

Hoe bestel ik bij Speeltechniek?

Hieronder is stap voor stap omschreven hoe je jou bestelling kunt uitvoeren.

Plaats het gewenste artikel in het winkelwagentje

  • Ga naar het artikel van jou  keuze en klik op de oranje knop ' + In winkelwagen'.
  • Je komt nu in het hulpscherm "Winkelwagen", wil je nog verder winkelen, klik dan links onder op de tekst 'Verder winkelen' anders klik je op de knop "Ga naar de Winkelwagen" je komt dan in de>>Winkelwagen. Hier kun je desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen.

Actie- of kortingsbon

  • Je komt nu bij de stap waar je eventueel een actie- of kortingsbonnummer kunt invoeren. Klik vervolgens op de oranje knop 'Voeg toe'.

Afrekenen als gast of als geregistreerde klant

  • Het is bij Speeltechniek mogelijk om te bestellen als gast, dus zonder een account.
  • Inloggen en/of  Registreren kunt je rechtsboven op de website.
  • Het voordeel van het hebben van een account is dat je makkelijk je orderstatus, geschiedenis en je gegevens kunt bekijken en wijzigen. Tevens kun je dan gebruik maken van je opgebouwde spaarpunten.

Totaal bedrag

Als je klikt op "Bereken uw prijs" dan kun je hier:
  • Het afleverland en verzendmethode kiezen. 
  • Na je eventuele keuze geef je de betaalmethode aan.
  • Als je bovenstaande stappen hebt doorlopen klik je op de oranje knop "Verder naar bestellen".
  • Vervolgens kom je in het bestelscherm.

Bestelscherm:

Stap 1: Persoonsgegevens
  • Je komt nu in het scherm 'Persoongegevens' terecht.
  • Als je bij de vorige stap heeft ingelogd, staan je gegevens al ingevuld. Als je afrekenen als Gast, dus zonder account, vragen wij je de verplichte velden in te vullen voor een juiste afhandeling van je bestelling.
  • Besteld je namens een  >> bedrijf, school of instelling selecteer dan het vinkje "Zakelijk" en vul je bedrijfs of schoolgegevens in.
  • Is het afleveradres afwijkend van het factuuradres ? Vul dan hier het afleveradres in.
  • Klik op de knop "Volgende stap"
Stap 2: Afleveropties
  • Selecteer hier je gewenste verzendoptie.
  • Klik op de knop "Volgende stap"
Stap 3: Betaalmethode
  • Je komt nu bij de stap waar je een >> betaalmethode kunt kiezen. Selecteer de door jou gewenste methode.
  • Kies vervolgens je bank als je hebt gekozen om per bank te betalen.
  • Klik op de knop "Volgende stap"
Stap 4: Controle
  • Je krijgt nu een overzicht te zien van je te plaatsen bestelling. Controleer nu alles rustig, als er onverhoopt iets niet klopt, heb je altijd de mogelijkheid om terug te gaan naar de vorige stap via 'Ga terug' links onderin het scherm.
  • Lees de >> Algemene voorwaarden door en vink het veldje aan voor akkoord.   
  • Vervolgens kun je je nog opgeven voor onze nieuwsbrief.
  • Nu kun je als laatste op de knop 'Bestellen en betalen' klikken, je wordt dan doorgeleid naar onze betaalpartner Mollie om je bestelling veilig en makkelijk af te rekenen.
  • Als je een verplicht veld heeft vergeten in te voeren dan wordt je daar op gewezen..

 Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu? 

  • Wanneer je een bestelling hebt geplaatst ontvangt je van ons een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het plaatsen van je order.
  • Na binnenkomst van je bestelling zal deze met zorg worden behandeld en verpakt.
  • Op het daadwerkelijke moment van verzenden ontvang je automatisch een Track & Trace code per e-mail. Met de link in deze e-mail kun je het pakket volgen. De code is veelal in de avond werkzaam.
  • Brievenbuspakjes (alleen in NL) worden in de brievenbus bezorgt.

Wat gebeurt er wanneer je niet thuis bent?

  • Wanneer je niet thuis bent zal het pakketje bij de buren worden afgeleverd tenzij je een afwijkende afleveroptie hebt gekozen, zijn deze ook niet thuis dan zal er bij jou een tweede poging worden gedaan.
  • Als je wederom bij de tweede poging niet thuis bent zal er door de postbezorger een briefje in de brievenbus worden achtergelaten met de mogelijkheid om het pakket binnen 3 weken in het opgegeven postagentschap bij je in de buurt zelf op te halen.
Mocht je vragen hebben over de status van je pakket, kijk dan op de Track & Trace code of neem contact op met onze >> Klantenservice.